HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.10.28. 12:49 czanga

pénz

Szinte mindennek ez képezi az alapját manapság.

Furcsa dolgok ezek. Mikor ma benéztem a hűtőbe eszembe jutott egy csomó dolog, ami igazán érték. Alig volt a polcokon valami. Éhes voltam. Volt itthon némi ebédnek főzött kaja mellett vaj, és valami sonka felvágottként. ezeket magamhoz vettem, és hihetetéen jóízűen betermeltem 3 friss zsömlével szendó formájában. Évek óta nem ettem vajat. Ilyen gyerek vagyok. Azt hittem, én megtehetem, nekem ez így jó, hogy válogatok. Ez az egész nem tegnap kezdődött, csak a vaj, mint példa jó szolgálatot tett a történetben. Ennek is a pénz az alapja. Mi is érezzük, sőt inkább éljük a válságot. Senki sem beszél erről a környezetemben, a legtöbben (főleg a velem egykorúak) tudomást sem vesznek róla, hiába állítják az ellenkezőjét. Hiszen nem szokás a családi szennyest teregetni úgymond, még családon belül sem. Erre erős ellenpélda édesanyám akivel sokat beszélgettünk mostanában erről, és sokminden másról, illetve másokról is. Egyszerüsítem a dolgokat. Elszálltam kicsit. Vagyis nem, de közel voltam némely esetben. Ezt egy jó barátomtól örököltem, aki ezt a szokást maximalizmusnak nevezi, közben megcsak így próbál, illetve próbálok beépülni a rendszerbe, elfoglalni a helyünket, lekötni magunkat. ezzel próbálunk kompenzálni, megteremteni valamit. Próbáltam erről beszélni vele, de annyira balgán és finoman szólva idiótán állt a kérdéshez, hogy próbáltam elmondani neki szerintem mi a baj, de nem segített. Ezzel szemben valószínüsítem, hogy berágott rám, amiért őszinte voltam, dehát ez van. :) ... ha tényleg így van, akkor azthiszem nem érdekel, inkább tartom nevetségesnek. Le kéne szállnia a földre, de persze nemcsak neki. Sokaknak. NEKEM IS ! Csakhogy én ezen vagyok... Persze megvannak a hóbortok, amik pénz nélkül nem mennek, de egyre erősebb bennem minden döntésem elött előjövő skepticizmus, ami nagyon hatásos dolog, és elég jól szokott jönni. Észrevettétek, hogy nem róla beszélek. Magamról. Mert ha a saját hibáim nem látom, miért törődnék másokával. Neki sem kellene más, csak egy barátnő, pár jó barát, akik kicsit helyre billentik az agyát. Féltem őt. Féltem a túlzott elbizakodottsága miatt. Tiszta szívből remélem, hogy összejön minden amit elképzel, és eltervez, de mégis ehhez az elszántsághoz képest nincs túl lojális gondolkodása, ami erős kettősséghez vezet. Pénz! Ez van minden mögött. Ez áll az egyik állítólagos legjobb barátja dolgai mögött, aki kihasználja őt, és közben játsza a szentet. Kiváncsi lennék ha baj van, hogyan lenne ott mellette, és egyéb dolgokra is kiváncsi lennék. az én barátaim közt is a pénz az úr. Kezdve a tartozástól, a pénzhiányig minden kihat ránk is. Mindenkit ez mozgat, én leszartam a pénzt mindig is... ha volt segítettem vele, költöttem, használtam, viszont ha nem volt, elfogadtam, beletörődtem. Ezt most sincs másképp. Ez a pár papiros és érme tönkretesz mindent. egy buliban az ember több ezreket költ el, holott egy tea egy hangulatos teázóban, és egy ehhez párosuló nagy beszélgetés sokkal többet jelent nekem. Nekem legalábbis igen.

Csilla szerint le kéne álljak azzal, hogy mindenki problémájával foglalkozom, és tudjátok mit? :) Igaza van. Kellek valakinek, megkeres. Ennyi. Nekem már sajnos nincs ehhez türelmem. Sokaknak próbáltam segíteni, de mindig,állandó jelleggel falrahányt borsó lett belőle, éshát nem mutat túl jól a falakon, hogy ezzel a frázissal éljek.

Ez a telibevert fizető eszköz szétszed mindent. Mindent és mindenkit tönkretesz. Próbálok majd tenni ellene.

példa: Egy bizonyos barátomnak szüksége lesz majd egy otthoni erős gépre, ami kiszolgálja majd az igényeit, és tud rajta dolgozni. Szerinte csak az iMac jöhet szóba ami egy rohadt jó dolog ezt aláírom, és ha keres rá, akkor miért ne venné meg? Talán azért mert milliószor fontosabb dolgokra kell majd költsön, mert mindig van fontosabb, és nem utolsó sorban, ha összerakna egy gépet, akkor ugyanitt tartana, de azért értem, hogy nem lenne ennyire "dekoratív"... Tudod mit? Ez az egész nem arról szól, hogy fúúú gyorsabban renderel (ha időben kezded egy lassabb géppel is végzel amúgy), stb stb... Ez csak arról szól, hogy ezek a dolgok státuszszimbólumnak tekinthetők, és ha összetenne egy profi gépet fele annyiból, és rálőnénk egy osx-et, akkor az már nem lehetne státusz szimbólum, nem lenne a szobája ékszere. Nekem ilyen gépem van, és szerintem a szobám ékszere lett. :) Sőt, még szép is, vagyis nekem tetszik, bár a monitorba épített hardver elemekkel nem kel versenyre dizájn szempontjából. Próbálom kihasználni azt amim van.

ezek alól a problémák alól senki sem kivétel... Sokan esnek bele ezekbe a dolgokba...

Őseink tudtak valamit, mikor még csere alapú volt a kereskedelem.

 

Welcome to my world.

 

u.i. : Haragudjon aki akar, én így látom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr391481205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása