HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.12.23. 16:27 czanga

na ezzel is megvolnánk

Hulla fáradt vagyok. Viszont nem nyugodtam meg. Rettentő nagy terhet raktam ezzel a "családunk" vállára, ami remélem megtérül. Sajnos tartok tőle, hogy nem vagyunk alkalmasak egy ilyen kis jószág nevelésére. Persze lehet, ez csak a paranoiámból fakad. Minden esetre én mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy jó szülők legyünk, ha foggalmazhatok így.

Reggel 8 kor kelltem, összekészültem, 10 elött nemsokkal már itt volt Tomi, bepattantunk a kocsiba, és reggeli beszerzés után már száguldottunk is tova Győrszentiván felé. Nagyjából 1:20 perc autózás után megérkeztünk, ahol Anikó fogadott minket, aki legalább olyan tüneményes mint a kutyusai. Dorka (a kiskutyák anyja) rohant felénk, illetve a többiek is. Üdvözölt minket, körbeszaglászott, és farkcsóválva kisért minket be a gyönyörű kertbe. Egy fűtött garászban voltak a kiskutyák. Valami elbűvölőek. Az általunk kiválasztott szuka kicsit világosabb színű volt, mint ahogy az a képeken látszott, de mint kiderült ez azért még sötétedik. :) Sajnáltam szegényt elhozni a testvérei mellől, dehát ez van, ez az élet rendje, ahogy azt Anikó is mondta. Apropó nagyon látszik mennyire szereti a kutyáit. Hihetetlen jól bánik velük, szeretgeti, ápolgatja, őket. Nagyon közeli kapcsolatot ápol velük. Hazafelé a kis apróság az utat egész jól viselte, csak unokabátyáméknál sajnos nagyon megijedt, és ennek erős hasmenés lett a következménye, aminek a szőnyeg itta meg a levét. Nem picit volt ciki, de sajnos ez ezzel jár. Nálunk majd ugyanez lesz a helyzet valószínüleg, mivel az új környezet, mama sehol, tesók se, ki ez a sok ember, stb... Sajnálom szegényt megfürdettük, mert tiszta olyan volt. Még picit vizesen bebújt a radiátor alá, és legalábbis amig ott voltam ki sem mert jönni onnan. Pisti csinált neki gyorsba egy kennelt, amibe betették, de szegény úgy elkezdett sírni, hogy már énis majdnem azt csináltam. :S Amint elkezdted simgatni abbahagyta, de ahogy elvetted a kezed elkezdte. Számomra még hihetetlen mennyire élvezik és igénylik az emberek társaságát. Nagyon új nekem ez az egész, akárcsak neki. Remélem kis idő mulva megnyugszik, és elfogad minket gazdinak. Azthiszem még lesz mit írnom erről a történetről szép fokozatosan.

 

 

 


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr371618385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása