HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.03.30. 18:52 czanga

work

Most, hogy megszűnt a munkaviszonyom a Ride Bike-kal már most kezdek kicsit unatkozni, de igyekszem majd magam elfoglalni pár nap pihenés után. Egyrészt egy jó barátom, illetve  a nagymamám bicóját pofozom helyre, ami nekem külön öröm, mert imádom csinálni. :)

Leköt, megnyugtat és elfoglal. Ennek pedig csak örülök.

Most, hogy itthon vagyok legalább lesz időm a garázsba tervezett műhely kialakítására. Egyrészt magam miatt, másrészt, mert szeretném valahogy fű alatt elterjeszteni, hogy jó szerelő vagyok, és vállalok munkákat... 

Nem lenne rossz, mert ha épp nem jóbarátról, illetve családtagról van szó, akkor kereshetnék ezzel minimális pénzeket, ők pedig erősen jó szolgáltatásokat kapnának, jóval ár alatt. Hozzáteszem ez édesanyám ötlete volt, és szerintem kivitelezhető.

Ehhez kell majd még sajnos pár szerszám és kenő anyag, de már most is nagyon jól állok. Jó lenne itthonra még egy rakat bovden is, mert ha csinálok valakinek valamit, akkor legyen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr711881784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása