HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.01.05. 01:50 czanga

Be vagyok szarva.

Inkább az erősen aggódok a jobb kifejezés, de az nem lett volna elég ütős cím.

Holnap randim van a fogorvosommal sajnos, mivel fájdalmaim vannak. (tévedés, az már MA van) Ez eddig nem lenne nagy kunszt, ha egy szimpla tömésről lenne szó, de annyi a lyukas fogam, mint égen a csillag, és sajnos a mostani tüneteim arra utalnak, hogy gyökérkezelni kell az éppen fájó fogam, sőt még a húzás is eszembe jutott, de erről a lehetőségről hallani se akarok. Eddig 6-7 lyukat számoltam össze, nem beszélve a letőrt fogamról, amely be van tömve, és azóta állandóan ráharapok, és ekkor kelelmetlen érzésem van, van hogy fáj is abban a pillanatban. Ez pedig arra utal, hogy vagy magas a tömés... vagy rosszabb esetben mégse volt menthető a fog, és góc van a gyökerén...

A hab a törtán a kezelési költség lesz, ami minimum 30-40 000 HUF lesz összesen.

Sajnos hiába vagyok meggyőződve a fogaim helyes higéniai karbantartása felől, mint most végleg realizálódott számomra, szart se ér amit csinálok, magyarul a rendszerben van a hiba. Emellett lehet, hogy genetikusan is örököltem (pedig anyuék fogai nem rosszak ennyire), szóval dupla szopás az egész. Pedig már nem dohányzom, sosem kávéztam, alig iszom, szinte alig maradt káros szokásom....

Tudnám miért szopat engem valaki ennyire... ?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr602561619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása