HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.11.06. 14:30 czanga

cover flow

 Azt még mindíg utálom, de tomkának abban igaza van, hogy a rendesen meg teggelt és album coverrel ellátott számok sokkal jobban mutatnak. Ezért arra jutottam, hogy amint kicserélik a tápomat, és meglesz az új nano-m elkezdek saját albumokat gyártani. Kivételt képeznek majd ezalól azok az albumok amelyeket teljes egészükben meg tudok hallgatni, így azok az eredeti covert kapják majd meg. Már elkezdtem gyűjteni a jó minségű képeket. Lessz itt minden kérem szépen. Még liquid funk képpel ellátott válogatott album is. Ezeket majd késöbb az erre érdemes emberekenek juttatom, és Tomkának is jobban fog tetszeni ilyen formában, hiába is volt eddig számomra átlátható az összes zeném. Najó, közelsem az összes, mert a mai napig egy rakat olyan szám van amit még életemben nem hallottam, nem tudtam hogy megvan, vagy épp nem is ismertem. Pedig ott vannak a listáimban... :) 

Ez még egyenlőre csak beta version, a teljes ötlet kibontakozásához még idő kell, de pár nap leforgása alatt szerintem elég jó eredményeket lehet majd elérni. Persze mindenek előtt az összes zenémet végig kéne hallgatni, főként drum & bass terén, hogy tisztában legyek azzak, mit hova, és miért rendezek majd.

 

Ma hívtak forestbe, de semmi kedvem hozzájuk valahogy. Asszem ez sokmindent elmond... Egy kiadós beszélgetéshez több hangulat párosul most nálam...

 

Írtam a kiscsajnak, hogy akkor ma találkozunk e, de nem írt vissza. Nem gond, leaglább rövidre zárom ezt. Apropó tomka majd mailre válaszolj, mert mondtad h fogsz, vagy valamilyen kontaktot majd úgyis produkálsz felém.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr301504789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása