HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.06.28. 12:39 czanga

Vásárolgassunk

Megvettem végül hírtelen felindulásból ezt is (tp-link router), de rájöttem nekem nem szabad vennem már semmit. Esküszöm nem tudok úgy örülni a dolgoknak mint régen, mikor pl megvettem egy fülhallgatót, és napokig fülég ért a szám.

Itt van pl ez új egerem, meg a router-em, mégis minden szarba belekötök, és azon gondolkodom , hogy sajnáltam rá kiadni a pénzt. Annak jobban örültem, hogy nórinak jót sikerült szerezzek, illetve anutám egyik ajándéka is megvan, ami valami elképesztően jópofa, és jó.

Routerrel kapcsolatban annyi, hogy 5 perc alatt összeraktam, nem volt lófasz sem. Viszont nem érzek változást. Kb semmit. Tartok tőle, hogyha a elsejei sávszélesség emelést követően próbaképp pár percre visszarakom a régi routert és az tudja majd ösztani kábelen a 15 helyetti 25megabitet, akkor rövid úton fogok agyfaszt kapni, mert feleslegesen vettem router-t. Hiszen a laptoppal nem töltök le semmit, így ha azon csak 20 mega menne, pont leszarnám, hogyha eközben az asztali gépem kábelen megkapná rendesen a 25 megát.

Hogyha tippelnem kellene azt mondanám h bassza meg, mert tuti erre a régi képes lesz, akkor viszont feleslegesen vettem router-t aminek gondolatától megőrülök már most is.

Az egér olyan nem tudom. Nem dobtam hátast tőle. Pontos, nem laggol, szépen csúszik a padon, stb, de nem dobtam hátast az élménytől. Pontosítva egy 2000 FT-os egér is elég lett volna, ami szintén logitech, de nekem vezeték nélküli kellett ugyebár, meg olyan ami tetszik. Ez tetszik, de színben még ez sem passzol, kicsit sötétebb az ezsüt mint kelene. A görgője viszonylag halk, bár erősen kell mozgatni. A klikkeléshez szintén erősen kell nyomogatni, de ez még hangos is. Az elemeket tartó fedél lötyög, és alul az on/off gomb is. Sajnos az elsőző egerem szétment, pedig olyat akartam megint, mert minőségre eskü ugyanez volt, csak épp az nem került felesleges 8000be, csak 5be. Viszont az legalább rendesen mac-es, fehér-ezüst színezetü volt...

Komolyan nem tudom mi van velem, inkább nem veszek többet semmit... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr623021572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása