HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.07.13. 08:11 czanga

She - Again...

Bakker már megint vele álmodtam.

Azthiszem inkább leírom és kiírom magamból, ameddig még friss az emlék.

Az álmom tulajdonképpen a következő volt: Családommal érkeztem egy házhoz, ami bár nem az övek valóságban, lehet nem is létezik, itt az volt. Volt egy kapu, ami majd a késöbbiekben fontos lesz. Irány az udvar, találkoztam vele. Megöleltük egymást, ez a legtöbb álmomban így van. Tegyük hozzá, erre vágyom is, ezt kár lenne tagadjam.

Rátérek a lényegre, mert ugyan picit ködös, de a lényegre tisztán emlékszem. Megint előkerült a mi van velünk kérdés. Vagyis számomra az álomban a hosszas ölelkezések azt bizonyították, hogy épp semminek nem nevezhető az, ami van. Rákérdeztem, hárított, de láttam a szemében valamit. Egy pillanatban elővett egy könyvet, és megkért, hogy olvassam ezt el a kedvéért. A bizalomról, és a kapcsolatok helyreállításáról szólt. Én ezt nem tudom miért, a kapujukon kilépve egy közeli mezőre vittem, ahol bele olvastam, majd leraktam a földre a könyvet és visszamentem a házhoz. A kapu ekkorra láthatóan új fából faragott elemeket kapott. Azaz megváltozott.

Kérdőre vontam, hogy ez mégis miért, de amennyire most jól emlékszem, erre sem kaptam választ, csak sértődötten szüleimhez fordultam, hogy mennyünk, induljunk. Amíg ők összepakolták magukat, én elfutottam a könyvért amit a mezőn hagytam. Visszahoztam neki, odaadtam, és egy újabb hosszű ölelés következett amikoris ugyanúgy mint eddig, ő is magához szorított.

Itt ébredtem fel...

Kacifántos, és nem teljesen érthető, tudom, de mit csináljak ez van. Persze bátorságom nem lenne vele felvenni a kapcsolatot, a való életben, pedig hidjétek el szeretném. Nagyon...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr373062494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása