HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.04.12. 21:51 czanga

Új villa

Egy barominagy, űber szerencsés lépésemnek köszönhetően Bikemag-on a kellő időben leltem rá az álom villára, ami nem más, mint egy Rock Shox - Recon Gold TK (solo air). Azaz ez egy levegő rendszerrel rendelkező, olajos csillapítású teleszkóp, amiről az egyik kedvenc filmem idézete jut eszembe:

Con Air / Fegyencjárat:

jelenet:

Danken szövetségi ügynök megérkezik a vadiúj sport cabrió-jával a reptérre.

-Danken, örülök, hogy látom! Gyönyörű ez a kocsi.

-Méghogy gyönyörű? A naplemente gyönyörű, egy újszölött gyönyörű, de EZ, ez símán kurva mutatós !

Szóval, hogyha túl vagyok a megpillantása okozta optikai orgazmuson, ideje beépíteni. 3 napja azon dolgozom, hogy minden a legnagyobb rendben menjen ezügyben. Felkértem, egy volt kolegámat, hogy a két szaki összeülve, közösen csinálja meg a szervízelést, hiszen több szem többet lát.

Ebben a 3 napban sokat fórumoztam, tanácsokat hallgattam meg, és ezek közül sokat meg is fogadtam, és holnap ha az időjárás is úgy akarja, akkor VB-nél (alias Attila) mesteri kezeink közé kerül a villám, és nekiesünk. Levágjuk a nyakat méretre, bele ütjük a rózsát, majdpedig szétszedjük a villát. Ezután új speckó olajat kap (Motorex fork oil), és speckó telózsírt (amit szintén a Motorex gyárt). Utóbbi kerül majd a levegős rész tömítéseire, és a porlehúzó szimmeringekre. Az olaj pedig adott, hogy milyet hova, mennyit. :)

Ekkor bekerül a gépembe, beállítom az első féket, belövöm a súlyomra a villát, és nyomás haza! :)

Persze mindez akkor valósul meg, ha nem lesz annyira szar az idő, hogy ne induljak el. Azaz ha esik OFF, ha kurva hideg van OFF, és ha mindkettő, akkor NO WAY ON! :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr182821500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása