HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.12.03. 01:48 czanga

ráérek

 Túlzottan is. Lassan már nekem fura hogy miért lettem ennyire éjjeli bagoly, hogy gyakorlatilag tartalmilag dús gondolat éjfél elött nemigen jut eszembe... XD Ezért is van az, hogy minden éjjel fent vagyok, úgy 2-3ig. Mondjuk a mai éjjel túl sok épkézláb ötlet, vagy gondolat sem jut eszembe, de "példa rá a kivétel". A tegnapi, vagyis mostmár tegnap elötti edzés elég addiktív volt, egyrészt megtudtam, hogy az emberi testet, azon belül pedig a felsőtestet milyen izmok borítják, illetve, hogy mára ezek mennyire tudnak fájni, és megtudtam, hogy milyen érzés végre rendesen elfáradni. :) Nos azthiszem ennyi az elmúlt 24 óra nagy tanulsága. A vinyó gondomról nem írok, megfogadtam, hogy nem untataok senkit ezzel a baromsággal, elég ha majd én kitalálom mi is kell nekem. :)

Utóiratként engedjétek meg, hogy felvéssek ide egy szösszenetet, ami egyenesen az én agyamban született meg egy Hollandiában készült, kerékpározó lányt ábrázoló kép, és az ehhez kapcsolódó infrastruktúrális vita kapcsán:

"Budapesten mindent ellopnak, ami csak mozdítható. Ami nem, azért késöbb visszajönnek, és azzá teszik."

Jóéjszakát. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr501570350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása