HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.12.18. 03:26 czanga

vajon visszakapom?

 Mindíg segítek mindenkinek, bár ennek sincs feltétlenül értelme. Mint kiderült, ha nem foglalkozok dolgokkal, másfelől megközelítve szarok rá, akkor jut egy kis időm magamra, de mivel mindenki azt szokta meg, hogy karitatív vagyok, mint a vöröskereszt, ezt mára már szinte el is várják tőlem. Ebből következik sajnos az a sok probléma ami a nyakamba szakadt. Próbálom végre kicsit a saját életem élni, próbálok találni egy rendes lányt, összeszedni magamat, fogalkozni a családommal (már amennyire ez az :D )erre egy rakat ember kibukik, hogy így meg úgy. Mivel hajnal 3 van, ezért azt merem mondani a mai nap csak jobbat hozhat a tegnapnál...

Kicsit sok volt az input áradat amit kaptam információként. Viszont mivel nem ezek kötnek le végre, hanem pár dolog, ami kézzel foghatóbb, ezért ki merem jelenteni, hogy végre picit elfoglaltnak érzem magam. Ezekről nyílván való okokból nem írhatok, de legyen annyi elég, hogy egy részüknek nagyban köze van a közeledő ünnepekhez. Egy olyan ember van most, akinek a boldogsága jelenleg nekem mindennél többet ér, és már szinte izgulok a közeledő végkifejlet miatt, amikor is meglátom az arcát. :) Jó lesz remlem. Túl sok időm, szeretetem, pénzem van benne, hogy ne legyen átütő siker.

Viszont emiatt, illetve sok "karitatív munka miatt" (pl: nagybátyám buggy projectje, aminek a felfüggesztése miattam lett működöképes) úgy érzem, hogy lehet, hogy én is megérdemelnék valamit, vagyis ez így baromság... Nem kell nekem semmi, csak maga a meglepetés. Az hiányzik. Szeretném, hogy végre meglepjenek, akárki akármivel, ünneptől függetlenül. Viszont láttam valamit, amiről sokmindenki tud, és ebből következtettem valamire. Bár elméletben esélytelen, hogy "azzal" meglepjenek, de valahogy mégis... Reménykedik az ember na, illetve beleéltem magam, bár valószínüleg feleslegesen. Sok minden egybe vág mégis a dolog létrejöttéhez... A Pistinek nyújtott elég nagy segítségem, a jogsim útban levősége, a nyári beszélgetés egy majdani kétkerekű közlekedési eszköz vásárlásáról, nem beszélve a szétszedett egyedről amit náluk vettem észre az udvaron, illetve arról a tényről sem feletkezek meg, hogy ők ennek a közlekedési formának a rabjai voltak sokáig. Fura... Nemsokára kiderül. Tény, hogy ettől a meglepetéstől az agyamat eldobnám...

Más. Apu számítógép problémáját megoldottam egy pillanat alatt, vagyis az a pillanat legyen inkább jópár óra, mivel tegnap hajnal 4 kor végeztem vele. :) Nos az eredmény nagyon jó lett, viszont köszönetet nem igazán kaptam érte, vagy bármilyen mértékű elismerést. Nem értem mit is várok... :)

Na megyek aludni, mivel eszméletlen fáradt vagyok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr261605866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása