HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.01.19. 21:28 czanga

egész jó nap.

 Tegnap lefekvéskor eldöntöttem, hogy a mai egy jó nap lesz.

Reggel ebben a szellemben kelltem, fel és jó is lett. Miért? Mert így akarom! Miért lett jó? Mindjárt a tárgyra térek, ne kérdezésködj már ennyit. :D Faszom... :D

Naszóval. Egyrészt éjszaka kerekedett egy iszonyat jó poén, de nem lövöm el, mert túl kocka. 27. én apple event lesz, amin megint sok finomság kerül bemutatásra. Túl vagyok az "így jártam anyátokkal" 2. évadán, és lassan a 3.on is, illetve anyám csinált brassóit. Nem volt végülis túlvezérelt, 2 kilós sültkrumpliból csinálta... :D Visszatérve a sorozatra a főhős szakított a barátnőjével (Robinnal) , és tök idegel, hogy nem tudom ki lesz a kölykei annya, tudom, hogy ez a lényege a sorozatnak, mint ahogy a cím is mutatja, de akkoris. Lassan itt a február, lassan lehet féket venni, lassan egy unalmas szülinap (geci vagyok, de legalább lesz fékem... :D ) , és remélhetőleg lassan jó idő. Apropó max 1 héten belül,( sőt jó lenne minnél elöbb ) találkozóm lesz 2 aranyos csajjal is... Hoppá!!! :D Sajna lelövöm a poént, mert barátnők, és csak egyikőjükkel találkozom "úgy"... :D Pedig már azt hittétek miii... :D Amúgy épp a GTA 4-gyel ütöm el az időmet, hát rég játszottam igazán élvezetes játékkal. Ez sem az. :D:D

Na béke, lassan tiplizek, mert holnap megint én vigyázok a kutyára kora reggeltől. Ezzel kezd tele lenni a tököm, persze erről nem a kutyus tehet.


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr931685970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása