HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.02.23. 17:50 czanga

new shimano deore disc braking system

 ... provides two times more power than the previous modell. :) Ezt megerősítem. Azaz azt állította a shimano, hogy az új deore fékrendszer-nél megkétszerezték a fékerőt az előző modellhez képest. Szerintem ez még "félig" látatlanban is, de igaz lehet, mivel ma beállítottam és kipróbáltam és kiderült, hogy bekopatlanul ugyan "nem fog", mégis volt már most majdnem annyi fékereje mint az előző fékszettemnek. Mellesleg baromi jó idő volt ma kinn.

Most kaja, aztán befejezem a takarítást, vagyis a rendrakást minimum, mivel az nincs kész koránt sem. 

A holnapot nem igazán várom... sok sok kétség kering bennem, remélem jó lesz, mert én nem vagyok olyan dolgozó aki egyenértékű egy robottal, és az ilyen helyeket is rendesen utálom. Valami nem lesz kóser gyorsan dobbantok...

Kicsit para na... Semmi értelme, hogy az legyen számomra mégis az, de neked Évi ezt kifejtettem már. Többiek meg a következő postból kimazsolázhatják majd.

 

peace! :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr571784410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása