HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.04.10. 13:25 czanga

fucking weather

Ezt a fos időt hallod... Jelentősen rontja az ember kedvét, hogy hozzá kezdjen bármihez is. Amúgymeg a blog.hu-n lévő autómatikus mentés funkció az őrületbe kerget.

Mind1 is, töltöm az Everwood 2. évadát, ha lejött (kb 3 óra) akkor onnantól teljes lesz a gyűjtemény, lehet nézni, de amíg ez bekövetkezik megyek enni, meg el kéne kezdjek szerelni, hogy ma meglegyen, és vihesse a picsába a bringáját. :)

5000-ben állapodtunk meg szerelési díjként, ami erősen lófasz pénz. Ezen majd agyalni kell, hogy mit mennyiért vállalok, mert ahhoz képest, hogy én így egy nagy volumenű melót megcsinálok neki 5000 ből, addig ezt a melót boltban 12 alatt nem úszná meg...

elgondolkodtató...

7-8 rugó lenne úgy kb az ideális összeg, de anyám ígyis puffog, merthogy ismerősünk. ÉS? Nem értem mi a gond. Ő jól jár, negyede pénzből jobb munkát kap, én meg pénzhez jutok, és hogyha mindenkinek mindent ingyen csinálnék meg akkor hol tartana a világ. Mindenki velem szereltetne az tény. :D DE ingyen...

Jó igen, jóbarátok, rokonok, közeli ismerősök az más, de akinek most csinálom az a csávó anyám (apám elötti) pasija volt. Ergo hol nem szarom én le már bocsánat, hogy ő ki. Erre anyu, hogy dehát ennek a csávónak az apja, anyum anyukájának az élettársa. Ok ÉS?:D Ettől nekem még nem lesz senkim...

Azért pörgök feleslegesen az ilyen dolgokon újabban, mert millió dolgot csináltam meg mindig mindenkinek igyen, és nemsok viszonzásba ütköztem, sőt öcsém példának okáért anno meg sem köszönte szerintem rendesen, hogy nulláról összeraktam neki egy bicót. A pénzre teszek, a köszönet számít inkább. Viszont valahol meg kell húzni egy határt, hogy ki az aki puncsos, és ki az aki számít nekem, és ki az aki fontos, és ki az aki csak vevő.

Elvégre amit nyújtani próbálok az egy szolgáltatás féle... :)

Tisztelet a kivételnek, mert vannak olyan emberek, akik olyan szintű elismerést mutattak felém a munkám végezte után, hogy az mindennél többet ér. Jó igen, jóbarátom az illető, de elismeri a tudásom, és ez az ami pótolhatatlan.

 

Mindenre pontot téve szerintem elég ÉRDEKES világban élünk, jóval másabb értékrendek alapján próbálok élni, nekem bizonyos szavak más súllyal, és jelentéssel bírnak... :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr471909543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása