HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.03.22. 11:33 czanga

shelf-shot

Tegnap jól elvoltam.

Felpattintottunk két rejtett konzolos ikeás polcot a falra. Készül ez is. Megvan a fűtésátalakítás terve is. Sajnos közelsem tudunk rászánni annyit amennyit kellene, így gyakorlatilag egyelőre csak egy mennyezeti fütés lesz kialakítva a két szinten, új gáz fűtéses kazánnal, puffer tartállyal (aki nem tudná mi ez: a kazánon belül futó vizet cirkuláltató spirális csőhálózat, így a hűtéssel egyben melegvizet is termelsz, ergo nem kell/lesz boiler), és a kandalló új tűzteret kap.

Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi kandalló nem változik túlzottan, csak éppen egy modernebb égéstér kerül bele, jobb üvegekkel, illetve itt is egy melegvizes rásegítő rendszer lesz beépítve. Ezen kívül a terasz fölé napvitorla kerül (guglizz rá ha érdekel), a teljes ház új tapétázást és festés kap, és a plafon mindenhol fa helyett gipszkarton lesz, és a nyílászárók szigetelése is megoldódik. Sajnos utóbbiak cseréjére nincs pénz, dehát ez van.

Utólagos felszerelés miat a napkollektor és a nepelemek helye ki lesz a tetőn alakítva, mivel az tuti kellene fog. Ennek érdekében megpályázunk pár épület energetikai tendert, hátha kapunk valamilyen juttatást. Persze erre nemsok az esély, de ha bejön, és kiírják időben az idei tendert, és persze meg is kapjuk... akkor tuti, hogy felkerülnek a napkollektorok, ami pedig majd az áramellátésba játszik bele.

A vicc az egészben az, hogy ez így is megvan kb 5-7 millió magyar fizető eszköz. Azért írtam ilyen számokat mert kivitelezéssel együtt még nem tudni mennyibe lesz ez mind, de ahol tudunk spórolunk. Apám persze nem akar és nem képes üszkve fél millát (se) rászánni, és venni egy normális autót magának. Magyarázhatja neki az ember a megjelenés kontra munka összefüggést, mintha a falnak beszélnék. Így pedig, hogy magamat idézzem kissé képmutatás szaga van a dolgoknak. Persze így, autó nélkül is az átalakítás után kb nullán leszünk, így ha beüt valami gond, akkor nincs miből fedezni a megoldását. A jó hír az, hogy annyi eszük van emennyire látom, hogy hitelt nem akarnak felvenni, de az a tuti, hogy erre figyelek, mert ha felmerülne ilyen akkor azonnal lépnem kell, mert valahogy semmi kedvem eladósodni, hogy majd állambácsi jól járjon rajtunk. Nem mintha eddig nem azt tette volna. :P

 

A munkanélküliségem problémáját nem nagyon sikerül megoldjam, bár megmondom őszintén feb. vége óta vagyok itthon, azóta nem szakadtam épp meg a nagy munkakeresésben. Sajnos azért is mert tudom, hogy mennyire "esélyes". Be vagyok jelentve a munkanélküli központban, így aztán ha találnak nekem megfelelő állást, azonnal szólnak, de eddig még nem kaptam telefon hívást.

Út közben minuszoltam/szanáltam a legjobb barátomat, miután a fülembe jutott, hogy a barátnője eltiltotta tőlem, és ő ebbe bele is ment. Gratulálok hozzá. Sok észre vall ez a lépés. :) Hibázni nem hibáztam az ég világon sehol, szóval magasról leszarom a dolgot, részemről jobb is ha nem keres. Van elég bajom, és megoldandó problémám, nem fogok ezzel is foglalkozni, megaztán nem én vagyok az akinek bármit is tennie kellene ezen a téren. Én ezzel ezt lezártam.

Ma még meg kell küzdjek egy ajtó zárszerkezetével, illetve van 3 bicó, amivel foglalkoznom kellene. Apropó, közben gyorsan rádobtam egy üzit ismerősömre, aki annyira akart bringát szereltetni, de valahogy eltűnt a srác. :P Valahogy nem szeretem ha pofára ejtenek. Akkor legalább szóljon, hogy mégse, nem? :)

Megyek, csinálok egy sajtos-rántottát, aztán belevetem magam a melóba. Tomkának meg szurkolás, lassan már végeznie kell az állásinterjún...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr492761706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása