HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.05.18. 23:48 czanga

Green Zone's end

 Furcsa és meglehetősen szar napon vagyok túl. Igazából nem sok kedvem volt megírni ezt a posztot, de annyian kúrogatnak, hogy keveset írok, hogy inkább eleget teszek a kívánalmaknak. (amint ezt publikáltam kikapcsolom az autómatikus mentegetős funkciót, mert az őrületbe kerget.)

Elég szar melózni önnmagában is. Még akkor is, ha "barátok" közt vagy közben. A meló mindig szar. Ami jó, azt onnantól nem nevezhető munkának. Ez a hobby, amiért ritkán kapsz pénzt, szóval ebben a konteszktusban nem létezik. 

Ma voltam először benn dolgozni a "bontási" napokon. Furcsa volt így látni a régi vásárlói, majd dolgozói törzshelyem. Belül nagy tér tátongott, és a szervízbe belépve nagy üresség fogadott. A szerszámokat lerabolták, nem maradt szinte semmisem. Nem gond, így kell ennek lenni. Visszatérve a témára elég fos volt ma reggel 8tól du 5-ig melózni egyhuzamban, szinte megállás nélkül. Pakoltam, visszaáruztam, szállítókat csináltam, cikkszámokat írtam össze, dobozoltam, kitoltam, stb stb... ÉS ez ment végig. Illetve ez megy most nekem legalábbis szombat este 5ig, onnantól szabad leszek újra. Csütörtökön még közbe iktatok egy WD Mybook külső vinyó tok átvételt, mert a szerencsétlen eladót addig basztattam Prohardveren, míg csak kötélnek állt, hogy kihozza a 3. kerületből nekem a 11.be. Helyes. Jó kutya! :P

Hogyha már itt tartunk, Tomka plíz küld el, hogy ugyanebben a külső vinyódban teljesít szolgálatot nálad az a samu 320-as vinyó, amiből egyformánk van? Jó lenne tudni mit tettél bele, nincs kedvem felsülni a tokkal.

Jövő héten 26.án lesz forgalmi vizsgám, majd erről is írok részletesebben a közel jövőben, még a vizsga elött, utána pedig majd az eredményről. Jó lenne ha végre meg lenne, nincs kedvem többet kifizetni ezért, így is túl sokba kerül ez az egész nekem, ráadásul ki sem fogok tudni használni.

Nos mára ennyi. Bocsi mindenkitől, akit lekoptattam ma, de kurvára semmi hangulatom nem volt az emberekhez és akkor finoman fogalmaztam. Most sincs sokkal több, szóval el is teszem magam...

Ez van... :)

písz

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr332014359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása