HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.06.30. 00:41 czanga

Logitech M505

Szép. ez vitathatatlan.Lézeres. Ez van akinek jó, van aki szerint szart se ér. Engem nem izgat, hogy mi ez, csak működjön normálisan, és ezt tökéletesen teszi. Pontos, de nekem túl gyors a szenzor. Le kellett nagyon venni a kurzor gyorsaságát. Ezüst. Sajnos nem annyira, hogy tökéletesen passzoljon a mac-es dizájnkörbe, de azért ki sem lóg túlzottan. A klikk hang baromi hangos. Nagyon. Ez nem logitech színvonal, komolyan zavar ez, mint tény.

Sajnos már az a hangos klikkelések és a színbeli eltérés miatt erősen visszavágyok a Trust egerem után. Fél év alatt beszart, és esküszöm nagyon sajnálom, hogy már nem kapható. Fehér és ezüst volt, teljesen jó anyaghasználattal, összeszereléssel, színben is teljesen passzolt, halk volt, olcsó , és lézeres.

Egy dologban biztos vagyok... Hozza a logi minőségét, így ha újra kapható lesz, le fogok csapni egy olyanra.

Tudom, most vettem egeret, de nem érdekel. Ez félig meddig kényszerhelyzet szülte döntés volt, amit félig meg is bántam, így ha lesz rá lehetőség, megy a levesbe, és jön egy trust, ami lehet, hogy megint be fog szarni, de szerintem csak egy hibás darabot fogtam ki.

Valahogy nem lesz sátortábor a nadrágomban a logitech logo láttán ezután az egér után. Sajnos ez is olyan, hogy ami nekem megfelelne, azt kb le kellene gyártani prototipusként. Komolyan. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr223026170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása