HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.11.06. 13:32 czanga

nice try!

 Végre kezdem legyőzni a félénkségemet, a töketlenségemet, és már oda merek menni egy lányhoz, legtöbbször a buszon. Legutóbb is így történt. Számcsere, meg minden, csillogott a szeme nagyba, erre kiderül, hogy 17 éves!!!! , kapcsolatban van!!! ,és ráadásként unokaöcsém volt osztály társa.... Bazki ilyen nincs... XD Ez az én formám...

Bezzeg azzal a gyönyörű lánnyal akivel szemeztem legutóbb azóta sem találkoztam... :S Még a nevét sem tudom.

 

Legalább annyi örömöm van most (bár ennek sem tudok örülni, csak olyan "hmm, lesz egy új nano-m" érzésem van"). Igen, igen! Mégis veszek egy iPod nano-t, mivel annyira jó ajánlatot kaptam, hogy nem lehet visszautasítani. 20 000ért kapok meg egy 10 órát használt 16 gigás darabot, ami céges jutalom volt. Most megcáfolom magam, mert megveszem, mivel ha nem jó, akkor is el lehet adni 10 rugó haszonnal. Amit nyílván nem fogok megtenni, mert nem arra kell eredetileg. :)

Tökjó, kezdek asszimilálódni az új helyzethez, illetve helyzetekhez. Kifejtettem, hogy nincs barátom csak pár haverom, ehhez tartom is magam. Viszont magamon veszem észre azt, hogy a régen annyira imádott embrek társaságát sem keresem. Azt persze elvárnám, hogy ők keressenek, de visszafelé valahogy nem fűlik a fogam ahhoz, hogy én hajkurássszam őket, és csináljak közös programot, meg mit tudom én. Szandra kiakadt, hogy senki sem tőrődik a problémáival, senki sem tudja mik a gondjai. (felvilágosítottam róla, hogy nem mintha visszafelé ez nem lenne igaz rátok) Tudjátok mit? Esküszöm már nem is érdekel. Van nekem elég bajom ahhoz, hogy a sajátomon kívül még másokéival is én törődjek. Egyedül Viktort próbálom kimenteni Lilla karmaiból, mert ez egyiküknek sem lesz jó. Viktor fog nagyobbat kopanni, már csak az a kérdés, hogy mikor.... viszont én megintcsak hiába pofázok ezzel kapcsolazban... is... Ígyhát nincs más hátra mint előre, én próbálok nem görcsölni ezeken, majd megoldják, ahogy akarják. Részemről azthiszem ennyi. Elvégre minden egyes ismerősömnek (nevezzük őket átfogóan továbbiakban így) vannnak saját elvei ami szerint él. Innentől, ha valaki kíváncsi a véleményemre, tanácsot kér, vagy akármit szeretne, akkor szól róla. Mert én inkább hallgatok, mert hallgatni arany. :)

Welcome to my world.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr421504699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása