HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.02.03. 14:37 czanga

produktív napok

Ez a hét azért melgelpően jól indult. Most péntek van, ami bár kissé unalmas, az előző pár nap messzemenőkig jó volt a mostanában bekövetkezett napokhoz képest, de kezdem rögtön az elején...

Volt itt minden, sajnos nem időrendi sorrendben, de megpróbálom összeszedni a dolgokat. Megvolt liza első sétája a városban, elkezdtem megoldani az enternet-es net szolgáltatási problémánkat levelezés útján. Feltettem bikemag-ra az összes eladó alkatrészem képekkel, megcsináltam a custom képernyőkímélőmet, és nem utolsó sorban nekiálltam főzni. Elég finom lett ami azt illeti, amint ezt begépeltem, megyek is és melegítek magamnak abból a jókis tepsis krumpliból.

Megállapodtam anyuval, hogy mivel sajnos ő (az én meglátásom szerint) úgymont egyszínűen főz, és nem is fűszeresen, ezért elkezdek megtanulni recepteket, és főzök/sütök magamnak. Ennek a hozománya volt a nemrég sütött tepsis burgonya, a saját ízvilágom szerint. Már közben nézem a következő receptet. Valami pennés főételt fogok csinálni, és úgy gondoltam összeütök mellé egy brownie-t, ami az amcsik nagyon kedvelt csokis tésztasütije.

Tegnap gyorsütemben kibumszliztam budaörsre, ugyanis egy régebben kinézett DH mez a decathonban 6990 (asszem ennyi volt) helyett 890 FT volt. :O Erősen vérszemet kaptam, fürdés, öltözés, és irány budaörs. Olyan jó kedvem lett ettől, hogy az sem rontotta el, hogy a jó öreg 240-es busz szó szerint beázott. A végállomáson szálltam fel, és furcsa volt, hogy az ajtó felöli üléseken, amik közvetlen a "fal" mellett voltak víz volt. Találtam olyat amin nem, így jegykezelés után oda beültem. A busz 2 perc alatt megtelt, egy kb velem egykorú lány ült le mellém. Azért fontos, hogy ki ült le mellém, mert beszívtam, ugyanis elindulva a busz tetejéről egyfolytában csöpögött a víz, majd egyszer csak kaptam egy jó nagy adagot, mintha leöntöttek volna. Na ezen mivel látta a reakcióm, mindketten jót röhögtünk. Végül megérkeztem, volt is méter, és öcsémnek is vettem egyet, XXL-es, 1, mivel nagy méret csak ez volt, 2, hátha jó lesz a laza 190 magas "kis" testére... :D

Ezen kívül írtam egy mailt ex főnökömnek, hogy ugyan mostmár nézzünk utána a tárcsafékeknek, mivel jó lenne jó áron hozú jutni, bár mivel ezzel a tököm tele van már, a végén még fogom magam és berendelem a francba ebike-ról. Ez már lényegtelen dolog, csak a türelmetlenségem hajt... szokásos...

Na megyek, hozok enni, és meglesek pár receptet. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr271725491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása