HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.06.30. 00:30 czanga

just chill'n

Miután lehiggadtam, és az agyam is a helyére rázódott bele gondoltam, hogy nem akarok olyan lennei (ebben sem), mint az apám.

Öregem, szinte már sajnáltam kiadni a pénzt utólag az egérre és a routerre. Kicsit nyomasztó, hogy mennyi hibás gén öröklődött bennem.

Nembaj, teszünk ellene. Az illetékesek pedig nyugodtan tarkónvághatnak, ha olyat tennék ami nem helyénvaló. Ami nem ÉN vagyok.

 

Egy szó mint száz, ülök a frissen kitakarított házban, a szobámban, a háttérben egy kis chill out muzsika, pötyögök a gépbe, és élvezem az estét. Úgy magában. Nem gondolok semmire.

Egyedül az foglalkoztat, hogy holnap milyen kaját kellene összeüssek ebédre, mert sajnos nincs itthon már semmi, és éhen mégsem maradhatok, megaztán anyura nem akarom bízni a feladatot, mert egyhangúan főz. Egyszóval holnap korán kelés, és megpróbálok valami produktivitást abba a napba is belevinni, de elöbb keresek valami receptet minden esetre.

Najó a többi már egy következő poszt elemeit képezi majd.

 

 

PEA5E ! 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr343026163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása