HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.04.06. 01:09 czanga

sorozat

Megvan miért imádom annyira ezt a sorozatot. Akik nem tudják miről van szó, azoknak modom, hogy Everwood a címe, 4 évad készült belőle és zseniálisan jó. Igazi csöpögős, romantikus sorozat, épp olyan mint amilyen én is tudok lenni, viszont ennek a hátterében sokkal több a mondani való, mint egy "sima" sorozatnak, és ettől válik annyira nemessé az egész a szememben.

Nos amiért annyira szeretem az az, hogy teljesen azonosulni tudok minden pillanatával. Mellesleg tengernyi emléket hoz fel bennem. Jókat és rosszakat is egyaránt. Igen, én ki merem jelenteni, hogy romantikus alkat vagyok, és szeretném ha megtalálnám az igazit, satöbbi, de ne szaladjunk ennyire előre. 

Sokan mégcsak nem is tudják mi ennek a címe, vagy ,hogy egyálltalán létezik ilyen, pedig eszméletlen jól sikerült forgatókönyv alapján íródott, akárcsak a szökés, vagy más ismertebb sorozatok. Több ezreket tapasztott a képernyőre minden héten. Köztük engem, és anyukámat is. Nemrég leszedtem nosztalgiából az utolsó 2 évadot, de nemsokára nekiállok leszedni az első kettőt is, mert egész egyszerűen szükségem van rá, ez olyan aminek itt kell lennie a polcomon, hogyha olyan hangulatom van elkezdhessem nézni.

Belinkelek egy részt. Vagyis 2 perce még úgy gondoltam belinkelem a leges-legutolsó, azaz a 4. évad 22. részének befejező jelenetét, amit hát nem kell mondjam , hogy mennyire szeretek de nem fogok betenni ide. Egészen egyszeűren azért, mert aki ezt elolvassa, az ráfog kérdezni, hogy hogyan tudná megnézni (akinek nicns romantikus indíttatása, jó humora, és nem vevő a családias hangulatú sorozatokra, az ne nézze) a 4 évadot, és nem akarom lelőni a végét.

Ennyi... Tudom, ebben most nem volt semmi hasznos, vagy akármi, de ha a sorozatot néztétek volna, rá lehet jönni, mennyire hasonlítok a főhősre (valsózínüleg még sokan mások is rajtam kívül), Ephram-ra (ejtsd: efrám). 

Például ugyanolyan mély érzésú, nagy szívű, romantikus, és álmodozó vagyok mint ő... mármint akik játszik... :)

 

Mondjuk ennek a postnak a mondanivalóját, hogy miért szeretem ennyire, miért érzem úgy, hogy szinte részese voltam, miért... nem tudom megfogalmazni. :) 

Szóval csak az ÉRTI mit akarok mondani, aki volt már igazán. eszméletlenül szerelmes, élt már nagyon hossző komoly párkapcsolatban, és azóta is erre vágyik...

 

mint én...

 

u.i. : A következő post informatívabb lesz majd. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr321897765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása