HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.04.11. 00:25 czanga

chair

Nos kész van nagyjából az "ismerősöm" bringája. Azt kell mondjam, hogy a jószívüségem megint győzött. Nekiveselkedtem, és azon kaptam magam, hogy egyre inkább beleásom magam, és próbáloma  problémákat megoldani amik felmerülnek. Atomjaira szedtem a bringát kb, és ennek is úgy fogtam neki, mintha a sajátom lenne. Nos kívülről baromi egyszerűenk tünhet, de csak ma melóztam vele jópár órát, és még holnap be kéne fejezni végérvényesen. Baromi sok munnkám volt vele, szóval ezek után komolyan mondom még kevéslem is az 5000-et amit kerestem rajta, hiába akarta anyu, hogy ingyen válaljam el.

Tegnap voltam Tomkánál, és beleültem az új gurulós fotelébe, amit vett az íróasztala elé. Nos a jót könnyű megszokni. Sokáig gondolkoztam azon, hogy le kéne váltsam a székemet, és végre ebben a nagyszerű életben venni egyetlen egyet aminek értelme is van, de most végérvényesen megérett bennem a gondolat. Holnap még megnézem lehetne e a régivel valamit kezdeni, de úgy érzem, hogy megérett a cserére. Sajnos súlyos pénzekről van szó, mert anyunak csak 15% kedvezménye van, ami jelen esetben nem lesz nagy volumenű segítség, szóval át fogom gondolni jópárszor. Anynak felvetettem a dolgot, és monda, hogy menjek ki vele egyik nap, és próbáljak ki párat, mert anélkül ne vegyük meg. Igaza van, nekem pedig abban, hogy most, hogy végre a szobám a saját váram lett, és már nem szobának nevezném, hanem az énem kivetülésének, így az új, immáron színben passzoló gardrobe szekrényen kívül megérdemelnék egy normális széket is. Dönthetőt, bőr borításút vagy bőr hatásút, normálisan gurulót, és normálisan működő gázrugósat.

Az előzőt vagy megtarjuk, vagy megpróbálom majd eladni. Fene tudja.

... és a nyertes:

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/30163892

Nos mára ennyi. A pénzem még nem vertem el, de ahogy ismerem magam kéne csinálni valamit, mert nemsokáig lesz olyan amit el tudnék költeni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr781910925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása