HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.05.14. 00:11 czanga

beállítás

 A mozi óta nem írtam. Igazából bőven lett volna mit, de valahogy nem vitt rá a lélek.  Vannak olyan pillanataim, amikor is semmi kedvem ide firkálni, inkább kialszom magam, vagy csinálok bármi mást. Node haladjunk...

Haladjunk tovább, és ugorjunk a mai napra. Délelött jó idő volt viszonylag, visszatettem a régi stucnim, a távtartó alátétezést megcseréltem és láss csodát

jobb lett a gép... sokkal. Ráadásul ma kipróbáltam az új ruháim egy részét. Egy Pearl Izumi shortot, és egy Rogelli enduro mezt. Semmi nem volt nálam, csak kimentem, és elindultam a "hegyen ahol lakunk" felfelé. Felültem és valami megváltozott. Jarvis kezesebb lett, sokkal reszponzívabb, és a bicós ruhák magukért beszéltek. Fél óra sprintes tekerés után száraz voltam szinte teljesen. Nagyon kényelmesek, lezserek, és a cool max anyag engem meggyőzött...

Elvezeti a felesleges nedvességet, villámgyorsan szárad...

Mint az OB betét...

 

Tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés... :D

Délután folytatni akartam a garázst de hangulatom sem volt, meg benn állt a kocsi is. Ehelyett döglöttem sajnos, néztem ki a fejemből, és mint minden álmokkal , vágyakkal, és célokkal teli de pénztelen ember, úgy énis...

álmodoztam, tervezgettem...

 

Welcome to my world...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr362001641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása