HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.10.06. 11:24 czanga

Hamisítás: avagy a zene hallgatás rákfenéje

Adott egy audiofil huszonéves. Ez lennék ebben az esetben én. Illetve adott a zene extrém magas minőségű hallgatáshoz kellő specifikus eszköz, ez esetben az iPod. Igazából a zene az, amely a mindennapjainkat színesebbé teszi, olykor elvág minket a külvilágtól annyira, hogy a saját kis birodalmunkban létezhessünk egy kicsit, elmerengve akár az élet nagy dolgain, miközben tartalomban gazdag kikapcsolódás vár ránk. Ugye mennyire jó érzés reggel, munkába menet, vagy hazafelé a tömott vonaton/buszon, vagy egyéb más közlekedési eszközön kicsit kikapcsolni, és agyban elvonulni a világtól? Naugye. Máskor pedig összeköt minket, embereket. Egyszóval a zene azon fegyverek egyike, amellyel egy átlag ember felveheti a harcot a mindennapokkal. Itt jön képbe az az eszköz, amely a lejátszótól a fülünkig eljuttatja a szívünknek kedves dallamokat. Ez pedig a fülhallgató.

Míg a lejátszó az agya, a füles a lelke a rendszernek. Utóbbi hamisításáról lesz szó az alábbiakban.

A tegnapi napig abban a hitben éltem, hogy akitől vettem a füleseim, azok eredetiek, csak éppen kamionról leesett darabok. A két éve vásárolt AKG k324p-vel talán ez a helyzet, de a pár napja vett tesójával már koránt sem. Nagy örömmel mentem haza munka után, majdpedig elindultam a találkozási ponthoz, átvenni az új fülesemet. Át is vettem, majd hazafelé vettem észre, hogy amit kaptam cseppet sem nevezhető a minőségi zenehallgatáshoz szükséges eszköznek. Mi a fene ez? Nagyon felment bennem a pumpa. Kifizettem 5000 Ft-ot, amiért cserébe azt hittem, hogy egy minőségi eszközt kapok, ehelyett olyasvalamit, amely alapjaiban tette tönkre a zene hallgatás élményét. Elcseszett egy világ ez...

Pénz nincs, vagyis keresel, csak épp nem találsz. Pontosítva az EU-s "szabvány" igények meg vannak (bennem is), csak az ehhez járó fizetés hiánycikk magyarországon. A kereslet egyre nő-ne, ellenben az infláció nem kér engedélyt, csak cselekszik. Kicsit bosszantó, hogy a parlament-ben ülő felső köri állampolgárok láblóbálása miatt nem tudok a fizetésemből úgy megélni, hogy azt mondhassam:

-hmmm, kellene egy új füles... - ekkor bemegyek a microsound-ba és leakasztok egy AKG 10-15 000-es áron. Egyszerűen nem tehetem meg. Így viszont marad a fentebb említett fekete úron beszerezhető, valószínüleg hamisított modellek. Ami jó esetben szól valahogy, de nagy rá az esély, hogy nem kapod azt a minőséget amit elvárnál. Ergo megint ott vagyunk, ahol a part szakad, és kilőttük magát az élvezetet. :)

Pedig az alanyi jogon járna... de lassan ezt is megadóztatják... :)

Érdekes világ ez... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr422350315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása