HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.11.09. 15:37 czanga

Túl a nehezén.

Tegnap voltak remélhetőleg az utolsó durva pillanataim a fogorvosomnál.

Megvolt a húzás és a fogkő leszedés, így már csak pár kis hangyafasznyi tömés van hátra, és onnantól kezdve már csak ellenőrzésre járkálok majd. Igazából az alsó álkapcsomon jót tenne egy fogszabályozás, de a doki még nem vette fel. bár ehhez a két alsó farkasfogam el kellene távolítani, godnolom én. Hamár lúd, legyen kövér alapon gondolkozok, és szeretném ha kinéznék valahogy, hiszen számotokra ez az egyik meghatározó szempont.

Most mondjátok, hogy nincs igazam, hölgyeim! :) :P

Tükörbe nézni viszont már most is jó, ugyan még alig tudom a számat kinyitni, és úgy nyáladzok mint egy pár hónapos baba, de ezeket leszámítva örülök h elállt a vérzés, és a fájdalom is ami egész éjjel elkisért színte, illetve az ajkam lehúzva látom a szép fehér fogaim.

Mivel nagyon rég nincs olyan szokásom ami a fehérség útjába állna, így végre 24 évesen elkezdett benőni a fejem lágya, és mindent elrendezek, és mindennek utána járok.

Tegnap előjött megint, hogy az alacsony vérnyomásom, vércukor szintem, és a necces helyzetekkor fellépő rosszulléteim, illetve ájulás közi helyzeteim anyukámnak köszönhetem, ugyanis ő is szegény átesett tegnap egy beavatkozáson, ami még ennél is durvább volt, mert műtötték. Pont a végén, akárcsak én, ő is rosszul lett. Én ezt erősen cikinek, és férfiatlannak éreztem, de mondta a doki, ez ellen nem tehetek, a szervezetem így válaszol bizonyos dolgokra. Túlzott stresszel körített félelem kapszula, és nálam lekapcsolják a rendszert. :D Anyu tegnapig nem hitte el, hogy erről nem tehetek, és nem azon múlik, hogy eszem e elötte, vagy sem. :)

Ezt még álltalánosban fedeztem fel, amikor is egy évnyitó, vagy évzáró alkalmával, a tűző napon kellett álljunk vigyázban, a himnusz alatt, és engem bizony úgy kellett kivadászni a sorból, majdpedig leültetni, mert majdnem felnyaltam a padlót. Azóta igyekeztem megtanulni az efféle helyzeteket kerülni, megoldani, vagy kikerülni. Ájulás azóta nagyon ritka esetben fordul elő, de ellenkezőjére is volt már példa.

Ex barátnőm megkínált "pocket coffee" nevű édességgel. Király, nyomjuk! :D Betoltam kettőt, majdpedig 200 fölé emelkezdett a pulzusom. Ziháltam, ízzadtam, és forgott velem a szoba. Amikor a beszéde olyan lett, mint amikor eltorzítják valakinek a hangját a riport alatt, akkor kértem, hogy hozzon sok jeget, és egy vérnyomás mérőt, majd ha szükséges ne habozzon mentőt hívni. Én is összefostam magam majdnem, de ő meg majdnem ettől kapott szívrohamot, hogy velem mi van...

Az ilyen, és hasonló eseteket lehetne még sorolni, de sajnos örököltem más dolgokat is! :) Egyik kevésbé érdekes, de vicces, az maga az idióta testalkatom. Ezt apámnak köszönhetem.

Viszont van itt egy érdekes valami...

úgy hívják extra-asszisztole. A helyes írásában nem vagyok biztos, de azt tudom, hogy anyunak ugyanez van, neki késöbb jött ki, de genetikusan öröklődik. Nálam ez úgy jelentkezik, hogy alacsony pulzusszámnál megfogyelhető egy dobbanás kihagyása, majd pegid a következő dobbanás sokkalta erősebb, majd minden megy tovább normálisan. Ez nagyon nagyon sok embernek van, de kevesen vannak akiknél észrevehetően jelentkezik. Vagy csak leszarják. :) Anyunak ez 40 éves kora körül jött ki, mondta is sokszor, hogy félrever a szíve. Namost ez sokmindentől lehet, de hosszas kivizsgálások után se jöttek rá. Nálam se jönnének.

Innentől kezdve az esetleges probléma forrásokat (fog gondok okozhatnak szív problémákat, hajhullást, stb) kiküszöbölöm, és ha onnantól még mindig csinálja néha, akkor így jártam. :) Dokik szerint nem nagy cucc az egész, bár ez nem nyugtatott meg.

A következő lesz az izületvédő készítmény szedése, illetve mellette valamilyen multivitamin tabi, merthát gyümit, na azt nem eszem sokat. :)

Tavasszal sportolás tovább, sokkal intenzívebben, és ha lenne időm már most is járnék konditerembe, de erre semmi esély. Pénz, és idő fügvénye. NA nekem egyik sincs. :D

 

Vagyis... elöbbiből egy kevés akadt tartalékban, de az inkébb most nadrágra és iPhone-ra költöttam. Elöbbinek nemsokára szánok egy egész postot, mivel érdekes módon akadtam rá a két jó darabra. :D Modnjuk úgy a nőies vonásaim elétérbe szorulnak néha. :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr892436207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása