HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.11.03. 00:17 czanga

at this week

 Elsőként megjegyezném azt amiben már teljesen biztos vagyok:

No school, No friends, No job, No girlfriend... But I have tonns of problems.

A hidraulikus fékeket elvitték az orrom elől, ugyanis volt valakinek annyi esze, hogy megvegye a bicót, mivel 140ért volt felrakva a netre, egy full high end cuccokkal szerelt Ruckus. Basszameg... Még a gyári SDG féle GT feliratos nyereg is rajta volt... :S Aztán jött az iPod nano esete. Az egyik 4. generációs ezüst tulaja egy tahó volt. Mi az, hogy valaki nem vesz fel magánszámot? Ki a geci ez???? Ma kaptam ettől a bolond baromtól egy mailt, hogy vaterán eladta. Ámen, egészségére.

Volt egy másik helyette aki 3000-rel drágábban sózta volna rám. Már kezdtem megbarátkozni a gondolattal, erre bazmeg szól, hogy igen végülis át tudom venni Pesten, a lágymányosi hídnál este 10 és 12 közt. Visszaírtam neki, hogy te normális vagy? Nem gondolhattad komolyan, hogy olyankor oda fogok menni. Erre írta, hogy sajnos csak akor tudom megnézni. Erre annyit írtam neki, hogyha nem tudsz emberi időpontot biztosítani a megtekintésre, akkor további kellemes eladást kívánok... Tehát mint olvashatjátok ez is egy tahó volt.

Útközben viszont levontam a következtetést. Minek is vennék nanót???? Van egy amit mellesleg nagyon imádok akármilyen régi is. Az aksija hibátlan, 8 gigás, és annyiban különbözik kb, hogy kissebb a kijelzője. Húha... Rájöttem csak 3 napig lenne érdekes az új nanó, amire elbasznék 20 000-et, aztán rájönnék, hogy ezzel is csak azt csinálom mint a régivel. Zenét hallgatok... Ennyi... Most meg fogom nézni, pontosabban le fogom tesztelni a nano aksiját, mivel rég hallgattam, és ha szar, esetleg akkor elgondokodok egy új beszerzésén, de ezen indokon kívül felesleges. Veszek helyette inkább egy pót akg fülest, az jól fög jönni, úgyis jó régi ami most van. Valamire, majd elköltöm a pénzem. A mac miniről minden esetre nem tettem le. Jó ötletnek tűnik egy HT-Mac a nappaliba...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr411494572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása