HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2009.12.11. 12:07 czanga

reggel...

Érdekes dolgokat álmodtam, bár sajnos egy "olyan" sem volt köztük. Ellemben volt régi gyilkosság nyomozásába belekeveredéses ( ne is kérdezd :P ), illetve természetesen volt kiskutyás is. Utóbbi teljesen érthető szerintem. :) Nem is tudom miért...

Ma sajna rohangállhatok szkenner, meg még pár dolog után. Mivel ugye nekem van "sok időm", meg "bkv bérletem". Éjjen. Ők ezzel oladják meg azt, hogy kurvára nincs kedvük elintézni a karácsonyi ajándékok beszerzését, így mint minden évben, mostis rám HTK-zzák a dolgot, amit bár iszonyatosan utálok, dehát ez van.

Most amúgy a nappaliban ülök, iszogatom a forró teámat, és visszagondolok a tegnapi beszélgetésekre, és azokra az időkre amikor még, ahogy azt Bogival is beszéltem... hogy is mondjam... fontosabb, és teljesebb életünk volt, mint a mostani. Régen volt már, hogy fontosnak éreztem magam, sok mindenki volt körülöttem akikre számíthattam, éshát volt mindig 1 valaki, aki olyannak szeretett amilyen vagyok. Na igen, ebben vele egyezünk, ez hiányzik nekünk na. :) Ez nem az a post amitől el kell szonytyolodni, vagy bármi, csak annyira unalmasak a mindennapjaim, hogy 1-1 ilyen este mint a tegnapi nagyon vissza tud hozni az életbe, csak utána másnap reggel (főleg mert nem ébredt ugyebár senki mellettem... ez se lett volna rossz) konstatálja az ember, hogy minden csoda csak egy ideig tart. :)

Karácsony.

Bár rühellem, mert megint egy időpont amin jönnek a kötelező tisztelet körök, a kötelező jajj de szeretjük egymást körök, aminek nemsok értelme, ahogy az erőltetett hangulat teremtésnek is, mégis most várom egy picit, mert jó lesz példának okáért anyu arcát megnézni, bár azt még ki kell találni, hogy milyen megoldást választunk a meglepihez. Kevesebb mint két hét van addig, és még egy csomó dolgot el kell intézni. 

Ergo: Szopóóó van!!! :P :D:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr551590138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása