HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.01.14. 19:54 czanga

2010... the beginning...

 Bakter olyan régen jártam itt, hogy lassan el is felejtem, hogyan kell blogot írni. Kissé rendhagyó lesz ez a post, mivel címet nem kap, mert nem tudtam kitalálni egyet sem, annyi mindenről fog szólni. :) (és ez nem üres fenyegetés!! :D )

Kezdjük szépen az elején.

Karácsony. szar volt... Ezt kár ragozni... :D Pár címszavakban mégis összefoglalnám: (erőltetett, felesleges, nyálas, édes, hosszú, unalmas, kajálós-dagadós, puszilkodós, kötelező mi van veledes) :D Jövőre elhúzok ha megtehetem valami szép meleg helyre, és áprilisig vissza se jövök onnan... :) fogjátok arra, hogy téli álom.

Szilveszter. Szintén szar volt, de legalább olcsón megúsztam. A társasággal nem volt baj, önnmagában. (persze akadt pár pozitív kivétel, de őket ismertem, és az már egy másik buli volt) Azért mondom így, mert nem lett volna tényleg gond vele, ha nem vagyok ott... :D tanulság: tessék a saját fejem után menni szépen!!!

Január nem hoztott sok érdekes dolgot, idén a kutya miatt még nem tettem ki a lábam a házból. Tudnák hova és kivel menni, de ráadásul még a mostani BKV féle baszakodás is halálra idegel... :) Ezt az időszakot most még átvészelem, és ha minden jól megy talán lesz munkám, illetve elkezdek egy főiskolai képzést is levelezőn. A bringázást már meg sem említem... végre megint szél, sebesség, jó idő, a gumi illata... Ez kell nekem! :)

Túl vagyok egy fogászati bóeavatkozáson, bár nem ez volt az utolsó. Sokat alszom mint mindig, egy picit depresszív is vagyok, dehát érthető amilyen szarul sülnek el a dolgok. Azért foglalkozom most annyi a bicózással h lekössem magam, olyan ez mint egy kapaszkodó... a szabadságom egy része... :) áhhh tutkó nem értitek, nem érthetitek, mert ti nem én vagytok... :D (nekem még megvan a fonál)

Háhhááá, most, hogy jól összezavartam mindenkit el is fogyott a duma. :) Mennem kell a kedvenc technikai sportom technikai részébe beleássam magam... Lassan ugyenis jön a születésnapom, amit leszarok, viszont a jó hír, hogy emiatt lesznek új fékek, meg még jópár dolog. 

Let's Rock !!!!

(utóirat: mégis adtam neki nevet... :D )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr161672867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása