HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.01.20. 15:18 czanga

20 nap

Egészen konkrétan ennyi ideje nem gyújtottam rá.

Ami azt illeti büszke vagyok erre. Tényleg érezni a változást, és tényleg sok az olyan pillanat, amikor azt érzed, már nem bírod tovább. Szerencsés vagyok, mert az állandó itthon ülésnek van egy olyan jótékony hatása, miszerint itthon amúgysem gyújtottam rá. Táraságban már annál rosszabb a helyzet, ott mivel majdnem mindenki dohányzik, elég nehéz megállni, hogy ne gyújtson rá az ember. Legutóbb pistában is nehéz volt, de rájöttem, hogy míg a többiek ittak, én elszlopálgattam 2 vbk-t, meg 2 zsacskó ropit, és valahogy nem vágytam többre. Jó volt dumálgatni mindenkivel, és tökjó nem foglalkozni mások dolgaival. Mióta nem cigizem, kezdem megutálni a füstös helyeket, rájöttem, hogy méginkbb utálom a ruhámba beivódó cigi szagot, és már át rudom érezni igazán milyen az amikor egy cigitől bőzlő pali áll melléd közvetlen a buszon. Tisztábbnak érzem magam, és egy átmulatott éjszaka után nem kell azon aggódni, hogy bemenvén a városba dől a kabátomból a füst szag. Érezni végre rendesen a parfümöm, egyszóval jobb lett a közérzetem, és nem utolsó sorban szerintem másoknak is ez az állapot jobban tetszik. Sajnos nem vagyok túl erős jellem, így erőlködnöm kell azon, hogy mindenképp elkerüljem a rágyújtást. Próbálok például különböző kiegészítő elfoglaltságot találni a segíthet. Rágó, nyalóka, kedvencem a hals cukorka, valami üdítő, tea, stb. Akármi ami éppen eltereli a figyelmem, illetve a kezem is. A legjobb lenne ha folyton csókolóznék, lenne is tippem, csak nehezen kivitelezhető na... :D 

Reméltem a hiedelem rám is áll, és elkezdek többet enni és hízni, de ehhez képest fogytam vagy 3 kilót. Nagyszerű. Foggalmam sincs honnan fogytam mindezt, de mégiscsak elünt. Sajna az edzés is szünetel most 1 hónapig kb, mivel nem állok úgy anyagilag, sőt anyuék sem, illetve öcsémnek most van OB-ja, amire való felkészülése kimerítni minden, a sulin kívül töltött szabad idejét. Lefordítva, magyarul nagyon nincs ideje. Nekem sajnos annál több, de a saját szabadidőmet meg a kutya tölti ki. Így aztán vissza utalva ezért van az, hogy itthon ülök, de kezdem megunni,és az akkor előjön belőlem az önfejű énem, és tojva mindenre elhúzok itthonról. :)

Nagyon eltértem a témától, de most visszakanyarodok. Sokszor volt már olyan, hogy letettem a cigit egy időre, sőt volt, hogy ha jól emlékszem min 2 hónapig, csakhogy most az egészségem miatt is döntöttem így, és remélem így fog menni továbbra is.

Nagyképű dolog, de gratulálhatok magamnak azthiszem. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr551687738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása