HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.04.19. 23:06 czanga

el vagyok ha... porozva... :D

 Rettentő jól eső fáradtság lett urrá rajtam. Az utóbbi pár napban már teljes mértékben a műhely készülésére koncentráltam, mint tudjátok.

Jó látni, hogy a kezeim közt érik teljessé munkám gyümölcse, és ez mindennél jobb érzés. Régi vágyam volt ez, és most sikerül, ráadásul elég kevés pénzből sikerül megteremteni. Ne tudjátok meg milyen mennyiségű kosz tud lejönni rólam egy-egy ilyen nap után fürdéskor. Leírhatnám most, hogy mit is csináltunk/csináltam, de nemsok értelme lenne, tekintve, hogy hulla vagyok, és az első pár mondat után elludnék. :)

Képeket terveztem, hogy teszek fel, de nem fogom mégsem. Egyrészt mert sajnos nem készítettem képet az előző állapotról. :S Ezt nagyon bánom, mert kellett volna, de én hülye nem csináltam. Ígyhát aki pedig látta, az majd úgyis le fog petézni mostani végleges állapoton. Próbálok majd díszítő elemeket szerválni, illetve különböző szerszám márkák logóit, meg bicós márkákéit díszítésként, hogy tényleg profeszionálisnak tűnjön a dolog. Meg kéne csináljam a szintén rég vágyott logóm is ("droid works"), de sajnos még nem értek az ehhez szükséges programokhoz, illetve nyomtatni is kéne majd ezt. Amúgy tomkánál látott helvetia poszterek apropóján jutott eszembe a dolog, nagyon kéne egy logo valami hasonló stílusban, poénos szöveggel.

Holnap meglátogatom nagybratyó álltal ajánlott szerszám boltot bicóval, viszek egy listát, összehasonlítom árakkal, és még csüt.ig max lerendelek minden szükséges szerszámot ami csak kellhet, illetve le kell majd a műhely felszerelést is.

Nos ennyi az elmúlt pár nap történése nagy vonalakban. :)

 

welcome to my world...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr1001935926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása