HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.05.21. 23:11 czanga

Weather.

 Ma volt GZ-ban az utolsó napom(amikor ezt véglegesítem és kirakom a blogra már vasárnap van, azaz 2 napja volt az ominózus munkanap). Kissé durvára sikerült. Meló terén is, meg időjárás terén is, de ne szaladjunk ennyire előre.

Zavi meglepő módon nem borult ki, jól viselte a megpróbáltatást, hogy 8 év után vége a második otthonának, hogy idézzek. Nekem annyira nem volt megterhelő lelkileg a dolog, de iszonyat fura lesz, hogy nem lesz a közelben egy komplett műhely ami segít ha gond van. Ezért is sűrgetőbb egyre jobban, hogy kialakítsam véglegesen a sajátomat, és felszereljem mindennel ami csak kell. Valószínüleg az ex műhelyből nem tudok majd szinte semmit elhozni mivel drága volt kolegáim mindent felpakolnak és elvisznek. Kurva rendesek, főleg, hogy nekik rendelkezésre áll egy komplet műhely. Mivel mindkettőjüknek boltja van. Jó, meg lehet őket érteni, a helyükben én is ezt tettem volna, illetve ők voltak tűzközelben, csak éppen tudják, hogy nekem kellene pár dolog, de szerintem eszükbe sem jut majd, hogy egyezkedjünk kicsit.

Sokat kellett pénteken melózni, iszonyat sokat pakoltunk, dobozoltunk. Hazafelé indulván pedig erős meglepetés ért. Iszonyat módon beborult, mondom nem tré, hazaérek eső elött. Sima.

Beszoptam. XD

Elindultam, kiértem a parkolóból a főútra (50m kb) és azonnal elkezdett olyan intenzitással szakadni, mint anno augusztus 20.án. Nem volt kellemes elsőre. 2-3 perc után megszoktam, és mivel akkora mennyiség esett le hírtelen, hogy mindent elborított a víz, elkezdtem a bicón ülve játszani. Belementem minden egyes tócsába, és eszembe jutott, hogy itt a jó alkalom letesztelni a fékeimet. Nosza! Tartottam egy laza fék próbát, és még én is meglepődtem. Sok tudatlan ember szokta mondani: Áhh minek nekem tárcsafék. Annyival nem fog jobban. Úgyse használnám ki. csak szép semmi több. Nyikorog mint állat.

Nos erősen rácáfolnék ezekre az érvekre. :) Először is a fékerő egy jobb tárcsaféknél egy jó v-fékének többszöröse is lehet. Adagolhatóbb, könnyebb húzni, egyszerűbb beállítani, igénytelenebb, szebb, és nem utolsó sorban amit sokaknak ezer éve ugatok. Időjárásfüggetlen. Pénteken ezt a teszjeim be is bizonyították, de a legjobb tesztet egy elém pirosban kikanyarodó fehér autó okozta. Mivel nem gyenge víz volt, az agyam elöbb reagált, és fékeztem ideje korán, merthogy úgyis megcsúszúszik, bedadog, vagy nem lesz elég erő. Lófaszt! A kocsi és köztem lévő út felénél megálltam. :D Néztem, hogy ezt most hogy... :D És mégcsak meg sem csúsztam! Deore brm-590: 10/8 pont. Azért csak nyolc mert lehetne több fékereje, amit majd jobb pofákkal elő is fogok hozni belőle. viszont ez már így is igéretes. Hazaérvén, levettem a fossá ázott ruháim, beleugrottam valami szárazba, majd irány a posta. Feladtam a teleszkópot amit eladtam. Ezzel kerestem szín tiszta hasonként 15 000-et. Köhöm. :) Tudom, basszam meg. :) :P

A mai, azaz vasárnapi napom semmit tevéssel telt eddig, vagyos os-x snow leopardot telepítettem az asztali gépemre, de a VGA-t továbbra sem tudtuk életre kelteni. Így aztán úgy néz ki marad a 10.5.8, 10.6.3 helyett. Gondolom ez nektek semmit sem mond. :D No para, elég ha nekem fontos, hogy ne kelljen winfost használjak.

 

 

Megyek tolok az arcomba valamit. Na tisztelet!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr792021980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása