HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2010.08.20. 13:18 czanga

bolt

Beindultunk.

Pörgünk, mint hörcsög a centrifugában. Az alakul szó erre már nem jó, nem elég mivel szeptemben elsejék nyitni akarunk, és addig még egy rakás dolog van hátra sajnos. A boltot kifestették, a szervíz lassan kész lesz, a pult összeállt, szóval haaldunk előre, bár nekem nem sok részem van ebben az egészben. Én vagyok a csendes megfigyelő, akki a háttérből figyeli az eseményeket, és tanácsokkal látja el az embereket, illetve kérdeseket tesz fel, és megkérdőjelez dolgokat. Monjuk utóbbi következménye, hogy Gábor ,ahogy látom ad a szavamra, és sok részletben az történik amit elvárok. Nem hittem volna, hogy tegnap azzal fog felhívni, hogy kiment megint a proxxon-hoz Érdre, és vett mégegy szett villáskulcs készletet, meg t-fejű imbusz készletet. Ott hagyott vagy 15-20 000-et. Hiába, már bocs, de szarral nem vagyok és soha nem is voltam hajlandó dolgozni. Nekem nem a márka az ami számít, hanem a mögötte lévő megbízhatóság, garancia, és a szerszám anyaga. Mindig is erős igényeim, illetve elvárásaim voltak mindennel szemben, amihez, úgy 1-2 éve nagyon erős szkepticizmus társult. Ez visz engem előre, vagy legalábbis azt hiszem. :) (közben smack levest csinálok magamnak, és háttérben a national geographic megy) Voltunk kinn egyik korán reggel, végigjártunk pár nagykert, beregisztráltunk mindnehova ahova kellhet, pacsira (ismerettségem miatt) megkaptuk a caprine, és a hauser értékesítési lehetőségét, azaz etéren dealer-ek lettünk, lesz magellan is, és alakatrészek terén pedig egy rakás szignifikáns márka.

Az utóbbi időben elkezdtem magammal is fogllakozni. Magán fogászhoz járok, aki bár most nyaralni van, nemsokára hazajön, és folytatódnak a kezelések. (felforrt a víz közben  a leveshez, a tv-ben meg valami indiai ételt főznek) Most fogok szólni Tominak, hogy anyukája hozon nekm valami álltalános vitamint, ami jó táplálék kiegészítőnek, illetve hozzon valami izület védő készítményt, mert nem szeretném ha a térdeim ennél szarabbak lennének, ileltve egyálltalán nem fogyasztok vitaminokat, amit eszem, na az meg nem arról híres, hogy tele lenne velük. Jah meg felhívom a nőt, aki a hajvizsgálatot csinálta, hogy szedek majd ezt meg ezt, baj e. Naszóval hamár itt járunk, tegnap elmentem egy ingyenes hajvizsgálatra, amiből kiderült mitől hullik olyan erősen. Lényege, hogy van egy genetikusan öröklődött fejbőri túlzott zsírtermelődésem, ami a túlzott faggyúmirigy számnak is betudható. Emiatt a képződött zsír egyik fele a fejbőrömön tapad meg, másik fele a hajhagymákhoz folyik vissza, réteget képezve rajtuk. Ez a hajhullás oka, illetve a korpásodás, és a gombásodás is hozzájárul, utóbbi a viszketést is okozza. Kurvadrágán kaptam sampont (3000), és egy gélt (5000), amely elvileg segét ezen. Tomka anyukája (gyógyszerész) kapásból rávágta, hogy bár jó a cucc, faszán megvetették velem a legdrágábbat amit lehet kapni.

Most az egyszer nem zavar, csak hasson, hogy végre visszanyerhessem az önbecsülésem, ami emiatt sincs sajnos túl sok. Valljuk azért be, egy kopaszodó huszonéves pasi nem kell senkinek, és ebben semmi túlzó, vagy negatív nincs. Ez szimplán tény. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr602235195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása