HTML

Bréking Nyúz

"A fejemből kipattanó szövevényes gondolat szálak informatív virtuális kivetülése." Avagy vegyes felvágott, de nem Tesco-s minőségben.

Friss topikok

  • Handras: na akkor szedd ki az ujjaidat a keresztbetevesbol :) (2011.08.26. 18:03) Állásinterjú
  • czanga: @...bogika...: Hallottam hírét. :) Én is már csak szakadok ezen. ;) :) Mondanám, hogy részvétem, ... (2011.07.18. 21:57) Köszönet
  • czanga: @TonTomika: Egyedül a nagy sajtos pogácsa nem volt túl jó, abból kivételesen tudok jobbat. :) Visz... (2011.02.27. 14:57) Pékség
  • czanga: @Poenix: Apropó: a "teccik" rosszabb helyeken is tetszik. Ne legyél idióta picsa. (2010.05.18. 23:49) today
  • ...bogika...: nah akk kapd össze magad,m a 7en találkozunk...;) (2010.01.18. 21:05) depis egy nap

Linkblog

2011.01.26. 11:59 czanga

sóhaj

Megint álmondtam. Nem vele, és nem azt, de álmodtam. Hasonlót. Egy lánnyal, és a szüleivel nyaraltam valahol felhőtlenül. Reggel felébredtem, irány a medence, gyors felébresztő úszás, majd két puszi a páromnak, és irány reggelizni...

Nos igen. Mondhatni ilyesmire vágynék. Egy normális, stabil párkapcsolatra, de még "normálatlan sincs". Kezdtem magam szánalmasnak érezni, de nagyon. Két éve mégcsak a közelébe se voltam, hogy történjen ezen a téren előre lépés, és már halvány foggalmam sincs mit tegyek, hogy egyálltalán legyen. Több mint két éve egyedül. Szerintem ez mostmár így is marad.

Rossz ilyesmit álmondni. Rossz nagyon, mert hiteget. Egy jobb világot mutat, egyszerűbbet, aztán felébredünk és minden a régi, akárcsak mi magunk. Azt nem kívánom, hogy bárcsak ne álmodnék, hiszen legalább ilyenkor az agyam máshol járhat, és nem kell ugyanazt nap mint nap átélni, elég csak miután felébredtünk. Közben felhangzik a háttérben a "shadow of the day" a Linkin Park előadásában. Mostanában megint sokat hallgatom ezen kedvenc együttesem ismert és mások számára ismeretlen számait. Nem hoz le a dolgokról, vagyis lelkileg nem tesz rendbe, erre nem sok minden lenne képes, de legalább kifejező, ugyanis tudom hol basztam el. Mások leszarják, tovább lépnek, nekem bazki több év elmúltával sem sikerül, és gáz, hogy erről beszélni se tudok, pedig kellene, mivel vaalhogy tovább kellene menni. Ehelyett pedig nyavajgok itt a blogomon, nem csinálok semmit, bár amit akartam már megtettem, csak eredménytelen volt. Szarni kellene rá, de nem megy.

Ohh bazki valaki mondjon már valami okosat, és ismerjek már meg valakit, hogy történhessen valami, ami előre lendít ebből az egészből. Kellene valaki. Valaki, akit megismerek, és szeret, és énis viszont... Egyszerű ez mint egy bot, és másra nem is vágyom...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lyrik.blog.hu/api/trackback/id/tr732614747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása